<קידום ובניית אתרים • סולם יעקב - סוכנות קרייאטיב


קידום ובניית אתרים

גם אם הילד שלכם הוא גאון פוטושופ ומתכנת מחונן אל תחשבו שהוא יכול לבנות את אתר האינטרנט שלכם. המקסימום שאתם יכולים לעשות זה לתת לא לעצב את זה וגם זה רק בתנאי שאתם מבינים שהרבה פעמים פחות זה יותר. האמת היא שדבר כמו תכנון אתר אינטרנט זה הרבה יותר קשה ממה שנראה לעין. לא לכולם יש חיבור אינטרנט מהיר מאוד כמו שלכם ולכן יכול להיות שאם תשימו אנימציה מתוחכמת או סרטון פלאש זה לא יעבוד אצל כולם.

במיוחד אם יש להם אייפד שלא תומך בזה. כמו כן, זה יכול ממש לעצבן ישהו שרק רוצה לדעת איפה הוא יכול לרכוש שואב אבק טוב. הוא לא צריך עכשיו סרטון הדרכה על איך עובד השואב, הוא רק רוצה לדעת שהוא עובד ושהוא מתאים לתקציב שלו. לכן, עדיף לעשות עיצוב פשוט, בטעם טוב שמעביר את המסר שאתם רוצים להעביר.

טעות נפוצה שהרבה אנשים עושים זה בקשר לתוכן. הרבה אנשים חושבים שכיום בעולם הגירויים שלנו כולם רוצים לראות אתר שנראה טוב ומתוחכם אך למעשה תוכן חשוב לא פחות. אל תחשבו שאם יש הרבה מילים אז זה עושה כאב ראש לאנשים והם לא יקראו את זה.

לכן חברה טובה תדע לקדם את האתר שלך ולכתוב את הדברים בצורה נעימה לעיין ורלוונטית. גם אם הגולשים לא יקראו את כל המידע אבל יראו שיש בתפריט לא מעט דפים, הם יבינו שיש לכם הרבה מה לתרום לעולם בנושא שבו אתם עוסקים.

כמו כן, אם הם יקבלו מידע חיוני מהאתר שלכם הם יבטחו במה שיש לכם להציע הרבה יותר. כלומר, כדאי מאוד להוסיף לאתר תוכן שיכול לעניין אנשים שעושים חיפוש בגוגל בתחום. לדוגמה, אם מישהו מחפש שואב אבק ויש לכם אתר שמוכר שואבי אבק אז אתם יכולים לכתוב פוסט שמסביר איך לנקות את הבית לפסח בשעתיים בלבד.

מי שיקרא את זה יעריך את העובדה שנתת לו מידע חיוני גם בלי שהוא שילם לך אגורה שחוקה. זה יגרום לו להבין שמדובר בחברה מקצועית שמבינה בניקיון ולכן יש סיכוי הרבה יותר גבוה שהוא יישאר לשוטט עוד קצת באתר ואולי לבסוף גם יקנה ממך שואב אבק.

הדבר הכי חשוב שאתם צריכים לזכור זה שגם אם למישהו יש את הידע הטכנולוגי על מנת להקים אתר זה עדיין לא אומר שהוא יודע איך לקדם אותו על מנת שכמה שיותר אנשים יכנסו אליו ויישארו בו הרבה זמן.

המאמר נכתב על ידי מומחי אלפא יחסי ציבור.

!למעלה
GOOGLEPLUS
FACEBOOK
YOUTUBE
:רשתות חברתיות