<כתיבת מאמרים איכותיים ומעניינים • סולם יעקב - סוכנות קרייאטיב


כתיבת מאמרים איכותיים ומעניינים


בעידן שלנו בו כל צרוע וזב חוטם יכול לפתוח לעצמו בלוג או לכתוב פוסט ארוך בפייסבוק האינטרנט מוצף בכמויות עצומות של מאמרים רבים המתחרים על תשומת הלב של הקוראים. בכדי להצטיין בתחום של כתיבת מאמרים ולמשוך אליכם קוראים אספנו לכם מספר עצות על כתיבת מאמרים איכותיים ומעניינים שייסעו לכם להתבלט באיכות הכתיבה שלכם מכל הזבל שמציף בכל העת את האינטרנט.

משכו אליכם קוראים

בימים ימי האינטרנט כתיבת מאמרים אינה רק נושא של תוכן מעניין, של ניסוח, של וירוטאוזיות לשונית או של חשיבה מעמיקה. בימינו אנחנו כותבים מאמרים לא רק בעבור בני אדם אלא גם בעבור רובוטים. רובוטים אלו הם הרובוטים של מנועי החיפוש שסורקים את הרשת ומנסים למצוא לאנשים את התוצאות הטובות ביותר בעבור החיפוש שלהם. הרובוטים גם צריכים לאהוב את הטקסט שלכם עוד לפני שבני אדם נחשפים אליו, וזה משפיע רבות על הנושא של כתיבת מאמרים. שיבוץ של מילות מפתח, למשל, הוא משהו הכרחי כיום כאשר אנחנו כותבים מאמר ורוצים שאנשים יגיעו אליו דרך חיפוש.

כותרת מושכת

גם אם הגענו למקום גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל אנחנו עדיין צריכים למשוך את הדבורים על הדבש. כותרת איכותית, מעניינית ומושכת יכולה לגרום לאדם להקיש על הקישור אל המאמר שלנו ולא של אחר. הכותרת צריכה לאשר כי אכן כאן יכול לחכות לגולש המידע שהוא חיפש, אך היא יכולה גם ברמיזה להציע לו ערך מוסף של איזו תובנה מעניינת, מידע איכותי במיוחד, משהו מפתיע, משהו שחשוב לו לדעת וכו'. כותרת אטרקטיבית היא דלת הכניסה אל המאמר שלכם וחשוב מאוד שהיא תהיה מושכת. ניתן לשים לב לאיכות המאמרים שמועלים על ידי משרדי יחסי ציבור למשל( כאן לדוגמה), הם בדרך כלל שמים דגש על איכות ורמת תוכן מעולה.

קצר ולעניין

כאשר אדם מגיע אל המאמר שלנו הוא כמעט תמיד יבחן את אורכו לפני שהוא מחליט האם לקורא אותו. בימינו לאנשים כמעט אין סבלנות לקריאה ארוכה והם מעדיפים מאמרים קצרים של לא יותר מ400 או 500 מילים לכל היותר. לכן, את מה שאתם רוצים להגיד הגידו בכמה שפחות מילים. זוהי משימה לא פשוטה משום שהיא מחייבת מיקוד ובהירות, אך היא גם מובילה לכתיבה איכותית ומזוקקת יותר שמהנה את הקורא קצר הרוח.

 

!למעלה
GOOGLEPLUS
FACEBOOK
YOUTUBE
:רשתות חברתיות